Contactformulier - Gastenboek

 

Schrijf en verzend - na verloop van tijd wordt de reactie manueel verwerkt.

 

        Je naam: 
   E-mail-adres:  

            Tekst:             

                         

  
01/10/03 van Hugo
Dag Joke, prettige thuiskomst. Ik volg al een paar weken je ervaringen op de site. Ik heb erover verteld aan de vrouwen van Citadelle van De Pianofabriek (waar je een conferentie hebt gegeven over Irak, net op de dag dat de oorlog uitbrak). Ze willen dolgraag dat je hen over jouw ervaringen in Libanon komt vertellen. Als je hersteld bent van je jetlag, wil je dan contact met me opnemen.
Hugo
25-09-03 van Marina V.
Salamalaikoum Joke, hoe gaat het met het afscheid nemen? Geniet nog maar een paar dagen van de Libanese zon en vooral van al je vrienden ginder.
Vele groetjes en tot zeer gauw, daaaaag, Marina.
21-09-03 van Cecile
Joke, jij kent mij niet maar je site boeit me erg. Ik ben huisarts in Genk en was in '91 drie weken op bezoek in de vluchtelingenkampen in Libanon (vooral in Ayn al-Hilwa). Ik wens je nog een boeiende tijd in Libanon. 
Cecile
15-09-03 van Mieke
Dag Joke, alles naar wens? Ik moet eens uitzoeken maar vele jaren geleden heb ik regelmatig contact gehad met een Palestijn die in Libanon woonde, in een van de grootste vluchtelingenkampen. Maar ik ben hem uit het oog verloren. Hij kwam op stage orthopedie in Genk. Als ik het weer weet laat ik het zeker ook horen. Verder van harte een boeiende stage, waarschijnlijk met nadien een veel betere kijk op de situatie van de Palestijnen.
Vriendelijke groeten
, Mieke.
02-09-03 van Anne
Hei joke, jouw berichtjes lezen doet me terugdenken aan onze reis naar Irak afgelopen februari. Ik vind het enorm knap wat je daar allemaal doet. Hopelijk ben je vlug terug, dan kunnen we hier verder de solidariteit in stand houden.dikke knuffel en tot heel binnenkort.
31-08-03 van Leen
Lieve zus, hoe gaat het met jou? Leer je veel bij en heb je al veel mensen kunnen helpen? Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel fier ben op jou als ik door je site blader! Wat jij verwezenlijkt zullen niet veel mensen je nadoen! Dus doe zo voort, maar kom ook gauw terug, want ik mis je! Dikke kus van je zus  ;)!
28-08-03 van Sofie
Dag Joke, als ik je verhalen lees, kan ik het allemaal voor me zien, de zon, het stof, de mensen, de lachende kinderen, maar vooral het ONRECHT. Ik benijd je wel dat je er geraakt bent in tegenstelling tot mij die werd tegengehouden in de luchthaven van Tel Aviv... Jammer dat je 2 dagen te laat voor het Medical Team Weekend terug komt! Zaterdagavond plannen we een reisverhalenavond rond het kampvuur. Jouw reisverhaal zullen we dan later moeten horen, maar .... misschien kan je een mailtje schrijven naar je collega's Medical Team dat ik kan voorlezen op het weekend? 
Groeten aan onze Palestijnse vrienden, een kusje van een waggelende Anaclara voor jou. (Ja, ja ze loopt!)
Sofie
28-08-03 van Bert
Hoi Joke!, alles goed ginder? Tof dat we je "avonturen" kunnen volgen! Zien hoe we een en ander ook via Medical Team en Intal / G3W kunnen verspreiden. Ik moet bij je verhalen terugdenken aan mijn eigen vrijwillige verpleegstage, in... 1981 (!), in Rashidiyeh, bij Tyr/Sour. Met de wrange vaststelling: de Palestijnen hebben het nog geen haar beter dan toen... Maar ook met de overtuiging: solidariteit en strijd, meer dan ooit!
Bert
 27-08-03 van Bavo
Hey Jo ! Ook al lang geleden he ! Ik hoor hier dikwijls wat over jou vertellen van "nu zit ze daar" en "nu gaat ze naar daar", ik vind het echt heel knap wat je allemaal doet. Dat is zeker niet voor iedereen weggelegd, zeker als vrouw moet het niet makkelijk zijn om daar je 'mannetje' te staan. Ik ga nog wat verder je site uitpluizen nu, nog veel moed en succes daar !!
Groetjes - Bavo
 09-08-03 van Jan
Beste Joke, je wou precies niet ten achter blijven bij Leen - www.hertogen.be/leen. Dus langs jou weer inkijk in de kleine grote wereld of de grote wereld in haar kleinheid en nabijheid, maar ook groot(s)heid als je over de tijdslijnen van de geschiedenis en naties kunt kijken. Wij kijken uit naar je verdere ervaringen en verslag.