|
Contactformulier - Gastenboek |
|
Schrijf en verzend - na verloop van tijd wordt de reactie manueel verwerkt. |
|
|
|
|
| 01/10/03 van Hugo |
| Dag Joke, prettige
thuiskomst. Ik volg al een paar weken je
ervaringen op de site. Ik heb erover verteld aan
de vrouwen van Citadelle van De Pianofabriek (waar je een conferentie
hebt gegeven over Irak, net op de dag dat de oorlog
uitbrak). Ze willen dolgraag dat je hen over jouw
ervaringen in Libanon komt vertellen. Als je hersteld
bent van je jetlag, wil je dan contact met me opnemen. Hugo |
| 25-09-03 van Marina V. |
| Salamalaikoum Joke,
hoe gaat het met het afscheid nemen? Geniet nog maar een
paar dagen van de Libanese zon en vooral van al je vrienden ginder. Vele groetjes en tot zeer gauw, daaaaag, Marina. |
| 21-09-03 van Cecile |
| Joke, jij
kent mij niet maar je site boeit me erg. Ik ben huisarts in Genk en was
in '91 drie weken op bezoek in de vluchtelingenkampen in Libanon (vooral
in Ayn al-Hilwa). Ik wens je nog een boeiende tijd in Libanon. Cecile |
| 15-09-03 van Mieke |
| Dag Joke, alles
naar wens? Ik moet eens uitzoeken maar vele jaren geleden heb ik regelmatig
contact gehad met een Palestijn die in Libanon woonde, in een van
de grootste vluchtelingenkampen. Maar ik ben hem uit het oog verloren.
Hij kwam op stage orthopedie in Genk. Als ik het weer
weet laat ik het zeker ook horen. Verder
van harte een boeiende stage, waarschijnlijk met nadien een veel betere
kijk op de situatie van de Palestijnen. Vriendelijke groeten, Mieke. |
| 02-09-03 van Anne |
| Hei joke, jouw berichtjes lezen doet me terugdenken aan onze reis naar Irak afgelopen februari. Ik vind het enorm knap wat je daar allemaal doet. Hopelijk ben je vlug terug, dan kunnen we hier verder de solidariteit in stand houden.dikke knuffel en tot heel binnenkort. |
| 31-08-03 van Leen |
| Lieve zus, hoe gaat het met jou? Leer je veel bij en heb je al veel mensen kunnen helpen? Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel fier ben op jou als ik door je site blader! Wat jij verwezenlijkt zullen niet veel mensen je nadoen! Dus doe zo voort, maar kom ook gauw terug, want ik mis je! Dikke kus van je zus ;)! |
| 28-08-03 van Sofie |
| Dag Joke, als
ik je verhalen lees, kan ik het allemaal voor me zien, de zon, het stof,
de mensen, de lachende kinderen, maar vooral het ONRECHT. Ik benijd je
wel dat je er geraakt bent in tegenstelling tot mij die werd
tegengehouden in de luchthaven van Tel Aviv... Jammer dat je 2 dagen te
laat voor het Medical Team Weekend terug komt! Zaterdagavond plannen we
een reisverhalenavond rond het kampvuur. Jouw reisverhaal zullen we dan
later moeten horen, maar .... misschien kan je een mailtje schrijven
naar je collega's Medical Team dat ik kan voorlezen op het weekend? Groeten aan onze Palestijnse vrienden, een kusje van een waggelende Anaclara voor jou. (Ja, ja ze loopt!) Sofie |
| 28-08-03 van Bert |
| Hoi Joke!, alles
goed ginder? Tof dat we je "avonturen" kunnen volgen! Zien hoe
we een en ander ook via Medical
Team en Intal
/ G3W
kunnen verspreiden. Ik moet bij je verhalen terugdenken aan mijn eigen
vrijwillige verpleegstage, in... 1981 (!), in Rashidiyeh, bij Tyr/Sour.
Met de wrange vaststelling: de Palestijnen hebben het nog geen haar
beter dan toen... Maar ook met de overtuiging: solidariteit en strijd,
meer dan ooit! Bert |
| 27-08-03 van Bavo |
|
Hey Jo ! Ook al lang geleden he ! Ik hoor
hier dikwijls wat over jou vertellen van "nu zit ze daar" en
"nu gaat ze naar daar", ik vind het echt heel knap wat je
allemaal doet. Dat is zeker niet voor iedereen weggelegd, zeker als
vrouw moet het niet makkelijk zijn om daar je 'mannetje' te staan. Ik
ga nog wat verder je site uitpluizen nu, nog veel moed en succes daar
!!
Groetjes - Bavo |
| 09-08-03 van Jan |
| Beste Joke, je wou precies niet ten achter blijven bij Leen - www.hertogen.be/leen. Dus langs jou weer inkijk in de kleine grote wereld of de grote wereld in haar kleinheid en nabijheid, maar ook groot(s)heid als je over de tijdslijnen van de geschiedenis en naties kunt kijken. Wij kijken uit naar je verdere ervaringen en verslag. |